четвъртък, 17 март 2011 г.

Официално: Дарън Аронофски няма да режисира "Върколакът"!

Дарън Аронофски (Darren Aronofsky) ("Черен лебед") и Туенти Сенчъри Фокс (Twentieth Century Fox) официално оповестиха, че прекратяват съвместната си работа по предстоящото продължение на "Х-мен Началото: Върколак". Аронофски бе избран от филмовото студио да режисира "Върколакът" в края на миналата година.
Ето и официалните изявления:
Аронофски:
"След като разговарях повече за филма със сътрудниците ми от Фокс стана ясно, че заснемането на "Върколакът" ще ме задържи извън страната в продължение на почти една година. Не е удобно да съм далеч от семейството си за толкова дълго време. Тъжен съм, че няма да мога да видя реализацията на проекта, тъй като сценарият е страхотен и очаквах с много голямо нетърпение да работя отново с моя приятел Хю Джакмън."
Туенти Сенчъри Фокс:
"От една страна, разбира се, сме разочаровани, че Дарън няма да заснеме "Върколакът", но също така разбираме и уважаваме неговите причини. Съвместно работихме по "Кечистът" и "Черен лебед" с Дарън и знаем, че той е изключителен талант и очакваме с нетърпение да работим с него по други проекти в бъдеще. Хю Джакман и Фокс остават напълно решени да заснемат "Върколакът". Ще се прегрупираме и ще продължим настойчиво напред."
Източник: Comingsoon.net

0 коментара:

Публикуване на коментар