вторник, 12 януари 2010 г.

"Спайдър-мен 4" умря, да живее "Спайдър- мен" !!!


CINEMA NEWSWALKER
Проблемите около "Човекът- паяк 4" очевидно са били твърде големи, а различията между режисьора Сам Рейми и студиото Сони твърде непреодолими, защото в крайна сметка "Спайдър- мен 4" окончателно пропадна и няма да бъде сниман. Само преди няколко дни самия Джон Малкович потвърди в свое интервю, че той ще вземе участие в проекта като се превъплъти в ролята на Лешояда.(Прочети повече ТУК.) Така напрактика поредицата за човекът- паяк се оказва изключително злощастна за Малкович, тъй като той ще се размине за втори път с роля в нея.
Спирането на работата по проекта, върху който работеше Рейми в случая не бе най- важното от новината, която направиха от Сони Пикчърс. "Бомбата", която хвърлиха от студиото бе свързана с факта, че те възнамеряват да пресъздадат в нова поредица приключенията на Спайдър- мен. Новият филм ще бъде с нов режисьор, актьорски състав, нов екип, а сценария ще бъде написан от Джеймс Вандербилт (Зодиак).
От филмовото студио съобщиха, че историята в новия филм ще се върти около завръщането към самото начало на приключенията на Питър Паркър и неговите години в гимназията. С оглед на това от Сони възнамеряват да дадат главната роля на по- млад актьор. Въпреки че Тоби Магуайър няма да участва в бъдещия филм, той очевидно не се е разстройл от новината според сайта Deadline.
Новият проект ще бъде продуциран от Колумбия, Марвъл и Ави Арад и Лаура Зискин и трябва да стане факт през 2012 година.
Новината провикира кинонаблюдатели и медии да започнат да правят свойте предположения за новата посока, по която ще се насочат новите филми за Спайдър- мен. Една от версиите е че от Сони смятат с привличането на млад режисьор и актьорски състав да направят продукция, която по подобие на "Здрач" да привлече тийнейджърите.
Така или иначе успеха, който пожънаха филмите на Сам Рейми няма как да се оспори. Първата част от трилогията донесе приходи от 821,708,551 долара, втората част 783,766,341 долара, а последния филм 890,871,626 долара. Общата сума от работата на Рейми възлиза на 2,496,346,518 долара. Имайки предвид тези данни очевидно от Сони добре са си помислили, за да предприемат тези действия по "започване на чисто". В противен случай тепърва ще съжаляват.

Ето и прес- съобщението, което Сони Пикчърс дадоха по повод новината:

Питър Паркър ще се завърне в гимназията, когато следващия филм за Спайдър-мен се появи по кината през лятото на 2012 година.
Колумбия Пикчърс и Марвъл обявиха днес, че ще продължат напред с филм базиран на сценария на Джеймс Вандърбилт, който се фокусира върху борбата на тийнейджъра от една страна със съвременните човешки проблеми, а от друга с удивителните супер- човешки кризи. Новата част в поредицата за Спайдър- мен продуцирана от Колумбия, Марвъл и Ави Арад и Лаура Зискин, ще има нов кастинг за актьори и филмов екип.
"Спайдър-мен 4" трябваше да бъде реализиран през 2011 година, но все още не бе започнала работа по него.
"Преди десетилетие започнахме това пътуване със Сам Рейми и Тоби Магуайър и заедно направихме три филма за Спайдър- мен, които поставиха нова летва в жанра. Когато започнахме никой не си бе представял, че бихме могли да създадем история в бокс- офиса и сега имаме рядката възможност да правим история още веднъж с тази нова поредица. Питър Паркър като обикновен младеж борещ се с изключителни сили винаги ще бъде основата на това, което прави този персонаж толкова актуален и завладяващ за поколения почитатели. Ние сме много развълнувани от творческите възможности, които идват от връщането към началото на Питър и очакваме с нетърпение да работим отново с Марвъл, Ави Арад и Лаура Зискин по това ново начало" каза Ейми Паскал, съпредседател на Сони Пикчърс.
"Работата по филмите за Спайдър- мен беше моя житейски път за мен. Докато очаквахме с нетърпение да направим четвъртата част заедно, студиото и Маръл имат уникална възможност да насочат франчайза в нова посока, и аз знам че ще свършат страхотна работа." каза Сам Рейми.
"Имахме сътрудничество, което е един път в живота и приятелство със Сам и Тоби и те дадоха най- доброто от себе си през последното десетилетие. Това е много специален момент за нас, защото е трудно да си представиш Спайдър- мен в нечии други ръце, знаех че този ден е нейзбежен." каза Мат Толмак, президент на Колумбия Пикчърс. "Сега всичко започва отначало и това ни прави всички извънредно развълнувани от това какво следва. Под непрекъснатото ръководство на Ави и Лаура ние имаме ясна представа за бъдещето на Спайдър- мен и нямаме търпение да споделим тази интересна нова посока с публиката през 2012 година."
"Спайдър- мен винаги ще бъде важна поредица за Сони Пикчърс и едно ново начало, като това е отговорност, към която подхождаме много сериозно." каза Майкъл Линтън председател на Сони Пикчърс. "Винаги ще вярваме, че историята идва първа и тя е която насочва филмите и като преминаваме към следващата глава ние истински ще стойм зад този принцип и ще го правим с най- високо внимание към комикс източника и почитателите и кинолюбителите, които заслужават нищо друго освен най- доброто, когато тези нови истории и персонажи се появят на голям екран."
Студиото ще има още новини за Спайдър- мен в 2012 през следващите седмици.

0 коментара:

Публикуване на коментар