сряда, 20 януари 2010 г.

Марк Уеб ще режисира новия филм за "Спайдър- мен"


CINEMA NEWSWALKER
Не мина много време откакто от студиото Сони обявиха, че слагат край на проекта за "Спайдър- мен 4" на Сам Рейми и ще започнат изцяло нова поредица за приключенията на Човека- паяк и ето че вече е известно името на новия режисьор, който се казва Марк Уеб и е познат от работата си върху номинирания за Златен глобус "500 дни назад и напред" ("(500) Days of Summer"). Новината официално бе съобщена съвместно от Колумбия Пикчърс и Марвъл.
Името на Марк Уеб бе първото име, което се появи в медийното пространство непосредствено, след като се разбра, че няма да се снима "Спайдър- мен 4" и Сам Рейми и Тоби Магуайър вече не са част от проекта. Наред с името на Уеб като евентуални режисьори се спрягаха имената и на Джеймс Камерън ("Аватар", "Титаник"), Дейвид Финчър ("Боен клуб", "Странният случай с Бенджамин Бътън"), Матю Вон (Kick-Ass), Нимрод Антал ("Хищници") и Уес Андерсън ("Фантастичният мистър Фокс").
Ейми Паскал, съпредседател на Сони Пикчърс и Мат Толмак, президент на Колумбия Пикчърс коментираха избора на Марк Уеб по следния начин:" Ключът в търсенето на нов режисьор бе да открием кинодейци, които ясно биха се фокусирали около живота на Питър Паркър. Искахме някой, който би могъл да грабне страхопочитанието от това да бъдеш Питър, така че публиката да преживее неговото чуство на откритие, докато се отдава на емоцията, безпокойството и безрасъдството на тази възраст и свързвайки всичко това с адреналина от приключението на Спайдър- мен. Вярваме, че Марк Уеб е идеалния избор, който да ни преведе през това приключение."
Самият Уеб сподели: "Това е сбъдната мечта и не бих могъл по- ясно да осъзнавам предизвикателството, отговорността и възможността. Виртуозната интерпретация на Спайдър- мен от Сам Рейми е прецедент, който трябва да се следва и надгражда. Поради тази причина първите три филма бяха обичани. Но аз мисля, че митологията около Спайдър- мен излиза от обсега не само на поколенията, но и на режисьорите също така. Аз подписвам не за да поема контрола от Сам. Това ще е невъзможно. Да не споменаваме че ще е и арогантно. Тук съм защото има възможност за идеи, сюжети и истории, които ще придадат ново измерение, визия и творческо звучене на Спайдър- мен."
Стан Лий, единия от създателите на Човека- паяк каза следното: "Развълнуван съм, че Сони избраха режисьор с истинско увлечение и разбиране на персонажа. Това е смело, предприемчиво направление на франчайза и нямам търпение да видя каква ще е следващата стъпка на Марк."
Марк Уеб доби популярност с филмовия си дебют "500 дни назад и напред". Той има и няколко МТВ награди включително и за най- добър режисьор през 2009 г. за клипа на Грийн Дей "21 Guns".
Изборът на Уеб от страна на Сони, Колумбия и Марвъл изглежда доста странен и несигурен с оглед на бъдещия резултат, както и на факта че за неговото място се спрягаха имена на режисьори с далеч по- богата не само в количествено, но и качествено отношение кариера.
В своя статия по въпроса Vulture изтъква, че една от причините везните да се наклонят в полза на Марк Уеб е факта, че той излиза далеч по- евтино за Сони Пикчърс в сравнение с предишния екип на "Спайдър- мен".
Така или иначе решението, което вече е взето по отношение на режисьорския пост в доста голяма степен е колкото и смело, толкова и непредсказуемо с оглед на окончателния резултат.
Следващата важна стъпка в работата по филма е намирането на актьор за главната роля. До момента най- спряганото име за ролята е това на Робърт Патинсън от "Здрач".
Очаква се лентата да излезе на голям екран през 2012 година.
Прочети още по темата ТУК и ТУК.

0 коментара:

Публикуване на коментар