четвъртък, 4 март 2010 г.

Сценарият на "Отмъстителите" ("The Avengers") е готов


CINEMA NEWSWALKER
Вчера в страницата си в Туитър главния редактор на Марвъл Джо Куесада съобщи, че историята на първия филм за "Отмъстителите" вече е готова. Както е известно поредицата комикси "Отмъстителите" обединява някои от най- популярните супергерои от вселената на Марвъл и пресъздава техните съвместни приключения.
Така желанието на комикс компанията, "Отмъстителите" да се сдобие със своята игрална версия едва след като бъдат направени отделни филми за всеки от по- известните персонажи, ще се сбъдне. Публиката и феновете вече станаха свидетели на ленти за Чавекът- паяк ("Спайдър- мен", "Спайдър- мен 2", "Спайдър- мен 3"), Хълк ("Хълк", "Невероятният Хълк"), Железният човек ("Железният човек", "Железният човек 2" предстои да излезе по кината на 28 април тази година*), Върколака ("Х-мен Началото: Върколак", втората част ще излезе през 2011 година ). Тепърва ще гледаме на голям екран и игралните версии на "Тор", "Първият отмъстител: Капитан Америка", "Човекът мравка".
Сценарият на "Отмъстителите" е написан от Зак Пен познат от работата си по филми като "Последният екшън герой", "Електра", "Фантастичната четворка", "Невероятният Хълк" и втората и третата част на "Х- Мен".
Филмът трябва да се появи по кината на 4 май 2012 година.

*Премиерата в България е на 30 април 2010 година
Източник: Worstpreviews

0 коментара:

Публикуване на коментар